Myynnin ja markkinoinnin edellytykset kuntoon a.k.a myyntijohdon pelinrakentaja

Varmistamme organisaatiosi riittävät operatiiviset edellytykset

filler-2

Mitä tarkoittaa myynnin ja markkinoinnin edellytysten rakentaminen kuntoon ?

Olemme jakaneet edellytykset  eri osa-alueisiin.

Ensimmäisenä on asiakasarvon nosto. Tätä tuemme esimerkiksi tekemällä kattavan asiakasanalyysin. Hyödynnämme data-analytiikan asiantuntijoita. Voimme tukea tätä myös syvähaastatteluilla tai ostopolkuanalyysillä. 

Teemme myös tarvittaessa selvityksen markkinoinnin tilasta, otamme huomioon kanavat joilla asiakkaat hoidetaan nyt ja tulevaisuudessa jotta voidaan rakentaa tehokas myynnin ja markkinoinnin malli. 

Hyödynnämme tekoälyä niissä kohdissa joista on organisaatiollesi hyötyä. 

Asiakkaan tarpeet on tunnettava syvällisesti jotta voidaan rakentaa tehokas myynnin malli.

Myyntiprosessin kehitys

Kun ymmärrämme asiakkaiden tarpeet käymme läpi asiakkaiden tarpeet. Olemme kehittäneet ns myynnin maturiteettimallin jonka avulla voimme arvioida missä kunnossa B2B myyntiprosessi on ja miten sitä voidaan parantaa. Teemme myös perustyötä: kuvaamme myyntiprosessisi, rakennamme Myynnin pelikirjan tai luomme yhdessä uudistetun prosessin avainasiakkuuksien tai liidien hoitoon.

Seuraavan sukupolven kyvykkyys

Kun meillä on täydellinen käsitys asiakkaistamme ja myynnin prosessi on päivitetty, siirrymme panostamaan myynnin lahjakkuuksien kehittämiseen.

Emme aloita valmennuksia ennen kuin ymmärrämme asiakkaiden kyvykkyydet ja tarpeet.

Olemme rakentaneet tulevaisuuden Talent strategioita, simuloineet nykymyynnin suorituskykyä jotta kasvu jatkuu yli seuraavankin kvarttaalin. 

filler-2