
[fa icon="facebook-square"]Facebook [fa icon="linkedin-square"]Linkedin [fa icon="twitter-square"]Twitter
Petteri Hakala
Data-driven leader re-shaping the field of sales.
LeftField ja Petteri on auttanut yrityksiä uudistumaan ja menestymään monelta eri näkökulmalta. Erityinen intohimo hänellä on muutoshankkeiden läpivientiin yhdessä asiakasyritysten johdon kanssa. Käytännön läheisesti ja osallistamalla. Lähtökohtaisesti kaikki asiakastoimeksiannot pohjautuvat jollain tavalla dataan ja lähtökohtana on asiakasanalyysit ja -segmentointimallit.
Asiakkaat ovat alansa johtavia toimijoita, mm Aller, Grano, Go On Finland, GoodMood, NoHo Partners / Restamax, Kaukokiito ja Tikkurila Oyj muutamia viimeaikaisia asiakkaita mainitaksemme.
Vuodet 2011-2016 hän investoi kaiken luovan energiansa Fonecta Enterprise Solutions-yksikön rakentamiseen ja luotsaamiseen. Tästä big data’an nojaavasta integroidun markkinoinnin palvelutalosta kasvoi nopeasti tuona aikana alansa ladunaukaisija ja mittavin toimija. Yksikön kattava palvelutarjooma ulottui asiakastiedon hankinnasta ja syväanalyysistä kohdennettuun digitaaliseen viestintään ja asiakaskokemuksen laadun maksimointiin.
Hän on työurallaan tehnyt tulosta toimialojensa johtavien yritysten palveluksessa, mm: 2010-luvulla Fonectalla, 2010-luvun molemmin puolin StaffPointilla, 2000-luvun alussa TNS Gallupissa ja 90-luvulla MTV3:lla.
Lisäksi hän on toiminut yrittäjänä yli 15 vuotta, muun muassa MicroMedian toimitusjohtajana ja partnerina 5 vuotta. Kolme hänen perustamaansa yritystä on myyty eteenpäin.