LeftField blogi

Kuukaudessa 1/3 uuden tarjooman tavoitteista myyty!

[fa icon="calendar'] 15.3.2017 13:29:00 / Petteri Hakala kategoriat Intohimona myynti, Myynnin johtaminen, myynnin strategia, b2b-yritysten kasvu, myyntiprosessi

[fa icon="comment"] 0 Kommenttia

Pitkä kokemus ja oikea hetki muuttaa myyntitapaa

Terve Medialla on yli 20 vuoden kokemus hyvinvointi- ja terveysmedioiden tuottamisesta suomalaiselle terveydenhuollolle ja kuluttajille. Terve Media tarjoaa tehokkaita ja vaikuttavia markkinointiviestinnän ratkaisuja terveydenhuollon ammattilaisille. Medioiden kautta tavoittaa lääkärit ja hammaslääkärit.

 

 

Yllä: Kuvassa vasemmalta Key Account Manager Minna Haipus, Petteri Hakala/LeftField, Key Account Manager Pia Lindroos, toimitusjohtaja Lasse Hyyti ja kaupallinen johtaja Sami Oittinen.

Lue lisää [fa icon="long-arrow-right"]

Rapidos Partnersin pelillinen simulaatio haastaa perinteisen koulutuksen

[fa icon="calendar'] 10.3.2017 12:34:08 / Petteri Hakala kategoriat Myynnin johtaminen, myynnin strategia

[fa icon="comment"] 0 Kommenttia

”Pelillisyyden nousu oppimisessa ja muutostarpeiden nopeus olivat keskeisiä ärsykkeitä, jotka johtivat Rapidoksen perustamiseen”, sanoo idean isä Petteri Laine. Poikkeuksellinen tapa valmentaa nostaa valokeilaan osallistujat, ei valmentajaa. Simulaatio osallistaa myös johtajat, jotka pääsevät aitiopaikalta havainnoimaan usein näkymättömiin jäävää kommunikaatiota.

Lue lisää [fa icon="long-arrow-right"]

Myynnin johdolle! Nopeasti kasvavien b2b -yritysten 5 myynnin salaisuutta

[fa icon="calendar'] 21.9.2016 15:56:48 / Petteri Hakala kategoriat Myynnin johtaminen, b2b-yritysten kasvu

[fa icon="comment"] 0 Kommenttia

Mikä erottelee nopeasti kasvavien yritysten myyntiorganisaatiot jälkeen jäävistä kilpakumppaneistaan?

McKinseyn tuore tutkimus paljastaa viisi merkittävää eroavaisuutta:

Lue lisää [fa icon="long-arrow-right"]

Myynnin strategia käytäntöön mitattavasti. Tervetuloa nykypäivään.

[fa icon="calendar'] 10.6.2016 8:30:00 / Petteri Hakala kategoriat Myynnin johtaminen, myynnin strategia

[fa icon="comment"] 0 Kommenttia

Yrityksen visiota ja strategiaa muodostaessa tärkeät roolit ovat hallituksella ja johtoryhmällä. Monien yritysten ongelma on, että visio ja strategia jäävät kaukaiseksi operatiiviselle johdolle. 

Miksi näin käy?

 Jos operatiivinen johto ei sitoudu uuteen strategiaan jää henkilöstö toteuttamaan vanhaa hyväksi todettua kaava. Kyse ei ole muutosvastarinnasta vaan siitä, että olemassa olevat prosessit edelleen tuottavat tulosta. Miksi muuttaa jos prosessi ei ole rikki? 

Miksi muutos ei lähde käyntiin?

Lue lisää [fa icon="long-arrow-right"]
Anna kommenttisi!