Muuta myyntivoimiesi suorituskykyä

ChatGPTNäyttökuva 2024-2-11 kello 16.38.15

Etsitkö ratkaisua, joka ei ainoastaan paranna myyntisuoritusta, vaan myös luo sitoutumisen kulttuuria?

Me LeftField & Companyllä ymmärrämme, että mikään konsultointi tai menetelmä ei merkitse mitään, ellemme yhdessä usko koko juttuun. Myynnin prosessi voidaan kuvata, asiakasjakoja laittaa uusiksi, roolituksia muuttaa - mutta kaikki muuttaa merkityksen jos ei näihin muutoksiin uskota. 

Keskity luomaan innostunut ja sitounut ilmapiiri myyntityöhön

Siksi keskitymmekin luomaan innostavan ja sitoutuneen ilmapiirin, joka ajaa tuloksia eteenpäin.

Meidän avullamme ymmärrät, millainen on hyvä myyntisuoritus. Hyödynnämme vuosikymmenten kokemusta ja tutkimusta määritelläksemme yrityksesi myyntiroolin menestysprofiilit. Näiden avulla voimme paikantaa nykyiset myyntitaitoaukot, luoda suunnitelman organisaatiosi rakenteen muuttamiseksi tarvittaessa ja ymmärtää, mitä rooleja ja taitoja sinun tulisi palkata tai kehittää. Tosiasia on, että liian monessa myyntiorganisaatiossa myyjien aikaa kuluu kaikkein vähiten myymiseen - myyjän työpöydän on vallannut liian monet suoranaiseen asiakasaikaan tai -kohtaamiseen vaikuttavat asiat. 

Luodaan henkilökohtainen myyjän oppimispolku

Lisäksi tarjoamme henkilökohtaisia oppimispolkuja, jotka perustuvat myyjien arviointituloksiin ja paljastavat sekä taitoaukot että oppimistyylin. Luomme pitkäjänteisen, yrityksellesi räätälödyn kehityssisällön, itsenäisen oppimisen ja valmennuksen ohjelman, mikä varmistaa oppimisen juurtumisen ja kestävän suorituskyvyn muutoksen. Emme usko yksittäisten valmennusten motivoivan vaikutuksen pysyvän yllä kuin vain viikkoja - huomenna niiden sisällöstä on jo puolet unohtunut. Siksi on tähdättävä pitkäkestoiseen, yrityksen strategian mukaiseen oppimiseen. 

Tukiälyn / tekoälyn avulla varmistamme väsymättömästi, että opit myös menevät käytäntöön jokaiselle myyjälle

Myynnin tuottavuus on aina ollut agendalla - on tehtävä enemmän vähemmällä. McKinsey tutki lähes 500 b2b yritystä eri toimialoilta ja selvisi, että ylä kvarttiili yrityksistä päihittää selkeästi vertaisensa tuottavuudessa - generoiden karkeasti 2,5 x korkeamman käyttökatteen kuin alin kvarttiili jokaisella dollarilla jonka satsaavat myyntiin. (Sales ROI Comparison, gross margin / sales cost (indexed to 1.0 for bottom quartile).

Tämä kaikki on tänä päivänä yhdistettävissä tekoälyn avulla myynnin jatkuvaan tukemiseen, asiakaslähtöisesti. Radikaalisti automatisoidaan kaikki ei myynnilliset aktiviteetit. Vaikka työkaluja onkin ollut saatavilla niin edelleen ei-myynnilliset aktiviteetit vievät kaks-kolmasosaa myyntitiimin ajasta.

Oletko valmis ottamaan seuraavan askeleen kohti menestystä? Ota meihin yhteyttä tänään ja varaa ilmainen konsultointi, jonka avulla voimme selvittää, miten voimme rakentaa ratkaisun yrityksesi tarpeisiin.  

LeftFieldin kysymykset sinulle joka mietit myyntitiimisi suorituskyvyn parantamista:

  1. Millaisia haasteita kohtaat tällä hetkellä myyntitiimisi suorituskyvyn parantamisessa?

  2. Mitkä ovat tavoitteesi myyntiorganisaatiosi kehittämisessä?

  3. Millaisia odotuksia sinulla on ulkoiselle kumppanille, joka auttaa sinua myynnin suorituskyvyn parantamisessa?

Petteri Hakala

+358400772723

petteri.hakala@leftfield.fi