LeftField-blogi

LEFTFIELD HENKILÖSTÖPALVELUALAN RATKAISUJA TARJOAVAN GO ON HELSINGIN OMISTAJAKSI

[fa icon="calendar'] 16 helmikuuta, 2018 / Petteri Hakala kategoriat Intohimona myynti, b2b-yritysten kasvu

[fa icon="comment"] 0 Kommenttia

Tavoitteena toimialaa nopeampi kasvu pääkaupunkiseudulla.

Lue lisää [fa icon="long-arrow-right"]

Kuukaudessa 1/3 uuden tarjooman tavoitteista myyty!

[fa icon="calendar'] 15 maaliskuuta, 2017 / Petteri Hakala kategoriat Intohimona myynti, Myynnin johtaminen, myynnin strategia, b2b-yritysten kasvu, myyntiprosessi

[fa icon="comment"] 0 Kommenttia

Pitkä kokemus ja oikea hetki muuttaa myyntitapaa

Terve Medialla on yli 20 vuoden kokemus hyvinvointi- ja terveysmedioiden tuottamisesta suomalaiselle terveydenhuollolle ja kuluttajille. Terve Media tarjoaa tehokkaita ja vaikuttavia markkinointiviestinnän ratkaisuja terveydenhuollon ammattilaisille. Medioiden kautta tavoittaa lääkärit ja hammaslääkärit.

 

 

Yllä: Kuvassa vasemmalta Key Account Manager Minna Haipus, Petteri Hakala/LeftField, Key Account Manager Pia Lindroos, toimitusjohtaja Lasse Hyyti ja kaupallinen johtaja Sami Oittinen.

Lue lisää [fa icon="long-arrow-right"]

Myynnin johdolle! Nopeasti kasvavien b2b -yritysten 5 myynnin salaisuutta

[fa icon="calendar'] 21 syyskuuta, 2016 / Petteri Hakala kategoriat Myynnin johtaminen, b2b-yritysten kasvu

[fa icon="comment"] 0 Kommenttia

Mikä erottelee nopeasti kasvavien yritysten myyntiorganisaatiot jälkeen jäävistä kilpakumppaneistaan?

McKinseyn tuore tutkimus paljastaa viisi merkittävää eroavaisuutta:

Lue lisää [fa icon="long-arrow-right"]
Anna kommenttisi!