Jopa 80 prosenttia tutkimukseemme vastanneista yrityksistä on reagoinut koronaviruspandemian aiheuttamaan poikkeukselliseen toimintaympäristöön mukauttamalla myynnin mallejaan. Valtaosalla yrityksistä loppuvuoden 2020 myynti yltää vähintään samalle tai paremmalle tasolle kuin vastaavaan aikaan edeltävänä vuonna, mutta toisaalta kaksi viidestä kokee tilanteen heikentyneen.
Myyntipulssi-kysely: 80 % yrityksistä sopeuttanut myynnin mallejaan
[fa icon="calendar'] 22.1.2021 15:16:38 / Ville Punsar
LEFTFIELD HENKILÖSTÖPALVELUALAN RATKAISUJA TARJOAVAN GO ON HELSINGIN OMISTAJAKSI
[fa icon="calendar'] 16.2.2018 11:12:35 / Petteri Hakala kategoriat Intohimona myynti, b2b-yritysten kasvu
Tavoitteena toimialaa nopeampi kasvu pääkaupunkiseudulla.
Kuukaudessa 1/3 uuden tarjooman tavoitteista myyty!
[fa icon="calendar'] 15.3.2017 13:29:00 / Petteri Hakala kategoriat Intohimona myynti, Myynnin johtaminen, myynnin strategia, b2b-yritysten kasvu, myyntiprosessi
Pitkä kokemus ja oikea hetki muuttaa myyntitapaa
Terve Medialla on yli 20 vuoden kokemus hyvinvointi- ja terveysmedioiden tuottamisesta suomalaiselle terveydenhuollolle ja kuluttajille. Terve Media tarjoaa tehokkaita ja vaikuttavia markkinointiviestinnän ratkaisuja terveydenhuollon ammattilaisille. Medioiden kautta tavoittaa lääkärit ja hammaslääkärit.
Yllä: Kuvassa vasemmalta Key Account Manager Minna Haipus, Petteri Hakala/LeftField, Key Account Manager Pia Lindroos, toimitusjohtaja Lasse Hyyti ja kaupallinen johtaja Sami Oittinen.
Rapidos Partnersin pelillinen simulaatio haastaa perinteisen koulutuksen
[fa icon="calendar'] 10.3.2017 12:34:08 / Petteri Hakala kategoriat Myynnin johtaminen, myynnin strategia
”Pelillisyyden nousu oppimisessa ja muutostarpeiden nopeus olivat keskeisiä ärsykkeitä, jotka johtivat Rapidoksen perustamiseen”, sanoo idean isä Petteri Laine. Poikkeuksellinen tapa valmentaa nostaa valokeilaan osallistujat, ei valmentajaa. Simulaatio osallistaa myös johtajat, jotka pääsevät aitiopaikalta havainnoimaan usein näkymättömiin jäävää kommunikaatiota.
Myynnin johdolle! Nopeasti kasvavien b2b -yritysten 5 myynnin salaisuutta
[fa icon="calendar'] 21.9.2016 15:56:48 / Petteri Hakala kategoriat Myynnin johtaminen, b2b-yritysten kasvu
Mikä erottelee nopeasti kasvavien yritysten myyntiorganisaatiot jälkeen jäävistä kilpakumppaneistaan?
McKinseyn tuore tutkimus paljastaa viisi merkittävää eroavaisuutta: