Digitaalinen aikakausi on tuonut mukanaan valtavia muutoksia myyntityöhön. Automaatio, itsepalvelukanavat, verkkokauppa ja tekoäly ovat muokanneet asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja odotuksia. Monet...
Kevään tekoälymatka myynnin ja markkinoinnin tueksi
Kevään aikana olen saanut mahdollisuuden tutustua yli 30 organisaation toimintaan ja tuoda tekoälyn ilosanomaa myynnin ja markkinoinnin tueksi....
Miksi keskimäärin 10% myyjistä johdonmukaisesti suoriutuu paremmin kuin muut myyjät - jopa 10X paremmin?
Menestyvät myyjät voivat yhdistää myyntiprosessin noudattamisen ja luovuuden. Lue blogista lisää!
Jopa 80 prosenttia tutkimukseemme vastanneista yrityksistä on reagoinut koronaviruspandemian aiheuttamaan poikkeukselliseen toimintaympäristöön mukauttamalla myynnin mallejaan. Valtaosalla...
Pitkä kokemus ja oikea hetki muuttaa myyntitapaa
Terve Medialla on yli 20 vuoden kokemus hyvinvointi- ja terveysmedioiden tuottamisesta suomalaiselle terveydenhuollolle ja kuluttajille. Terve Media...
Mikä erottelee nopeasti kasvavien yritysten myyntiorganisaatiot jälkeen jäävistä kilpakumppaneistaan?
McKinseyn tuore tutkimus paljastaa viisi merkittävää eroavaisuutta:
Yrityksen visiota ja strategiaa muodostaessa tärkeät roolit ovat hallituksella ja johtoryhmällä. Monien yritysten ongelma on, että visio ja strategia jäävät kaukaiseksi operatiiviselle johdolle.
...
Kevättalvella 2015 mietin seuraavaa ura-askeltani
Lähtölaukaus tästä tuli itse asiassa head-hunting –prosessissa. Mietin, että mitä oikeasti haluan tehdä intohimolla. Suurimmat kicksit olen aina...